بهترین کابل کواکسیال برای دوربین

بهترین کابل کواکسیال برای دوربین

بهترین کابل کواکسیال برای دوربین

اگر ساختار یک دوربین مدار بسته را با دقت بررسی کنید به این نکته پی می برید که یکی از مهم ترین اجزای کامل کننده آن کابل کواکسیال است. این کابل در حین نصب و کارکرد دوربین کارایی دارد. شاید اینگونه تصور کنید که تنها کارایی این قطعه رد و بدل کردن جریان است. این در حالی است که انتقال صدا و تصویر از مهم ترین کاربرد های این محصول است. کابل های مختلفی می توانند در این حین مفید واقع شوند. در ادامه بهترین کابل کواکسیال برای دوربین را شناسایی می کنیم.

انواع کابل کواکسیال مناسب دوربین

برای شناسایی بهترین کابل کواکسیال مناسب دوربین بهتر است ابتدا چند نمونه بارز این محصولات را بررسی کنیم چرا که آنها دارای نمونه های مختلفی هستند. جالب است بدانید که این اقلام در دهه بیست میلادی اختراع شده و تا به امروز کارایی دارند. توانایی جا به جایی حجم بالایی از اطلاعات، بدنه مقاوم، عمر مفید و مقابله با نویز و تداخل مغناطیسی از جمله‌ ویژگی های مهم آنهاست. در ادامه چند نمونه از بهترین کابل کواکسیال برای دوربین را شرح می دهیم.
  1. کابل RG
  2. کابل RG 6
  3. کابل RG59
این کابل ها دارای حساسیت بالایی هستند. در نتیجه خرید آنها نیز نیاز به دقت بالایی دارد. هنگام تهیه بهترین کابل کواکسیال برای دوربین عرضه کننده ای را انتخاب کنید که کیفیت و قیمت مناسب محصولاتش را نسبت به سود دریافتی خود ارجعیت دهد. قاعده ذکر شده یکی از اصلی ترین مشخصه های کارکردی آر اف کمپانی است. با مراجعه به این فروشگاه می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را با حداقل قیمت و کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

بهترین کابل کواکسیال برای دوربین

 

کابل RG

عبارت RG نمونه کوچک شده Radio Gauge است. لازم ذکر است که کلمه Gauge به قطر یک کابل اشاره می کند. این معیار با حروف RG نمایش داده می شود. هرچه این معیار عددی بزرگ تر باشد قطر هادی مرکزی کمتر، و هرچه کوچک تر باشد هسته بزرگ تر است. این سازه دارای قطر بالا و شکل ظاهری دایره مانندی است به همین دلیل شناسایی آن بسیار راحت است. ممکن است کابل RG بتواند در لیست بهترین کابل کواکسیال برای دوربین درج شود. البته این موضوع به نوع دوربین هم وابسته است.

کابل RG 6

این اقلام دارای هادی مرکزی بزرگتری هستند. در نتیجه می توانند داده ها را با قدرت و سرعت بالایی انتقال‌ دهند. همه ی کابل های کواکسیال دارای هسته، عایق دی الکترونیک، شیلد و پوشش دهنده هستند. در این نوع خاص از کابل عایق دی الکترونیک بزرگ تر و شیلد ضخیم تر است. این ها از جمله مشخصاتی هستند که بهترین کابل کواکسیال برای دوربین باید در خود داشته باشد. با وجود این ویژگی ها این کابل دارای بدنه نازکی است در نتیجه به راحتی می توان آن را در اماکن مختلف درج نمود. مدیریت سیگنال های رده GHz از جمله خصوصیات این کالا است.

کابل RG59

محصول نام برده برای نصب در متراژ اندک و جا به جایی مقدار فرکانس کم کاربرد دارد. به همین دلیل است که آن را به وفور در مصارف خانگی و داخلی مشاهده می کنید. این کابل از لحاظ شکل ظاهری و البته ساختاری شباهت زیادی را با کابل RG6 دارد، در واقع تنها تفاوت این دو داشتن هادی نازک تر است.

کدام کابل کواکسیال برای دوربین مدار بسته مناسب تر است؟ 

با کمی تحقیق به این نکته رسیده ایم که لقب بهترین کابل کواکسیال برای دوربین را باید به کابل RG59 اهدا کرد. البته نمونه RG6 هم می تواند این وظیفه را بر عهده بگیرد چرا که محدوده انتقال‌ اطلاعات آن بزرگ تر و با کیفیت تر است. اما مشکلی که وجود دارد آن است که این سازه دارای طول و قطر بالایی است. در این حالت انعطاف پذیری کابل به شدت کاهش یافته و چگونگی نصب و استفاده از آن کمی دشوار می شود.‌

 

بهترین کابل کواکسیال برای دوربین

 

حداکثر طول کابل کواکسیال چقدر است؟

همانطور که پیشتر به آن پرداختیم بهترین کابل کواکسیال برای دوربین کابل RG59 است. مقدار دامنه این محصول حداکثر 100 مگاهرتز است. عملکرد این سازه در هر 30 متر دچار 2.2 dB افت خواهد شد.‌ هر چه طول کابل کواکسیال بیشتر شود این مقدار از افت به مراتب تکرار می شود. با تکرار شدن این معضل تصویری که از سمت اپراتور مشاهده خواهد شد تار و تار تر می شود.

کلام پایانی

کابل کواکسیال دارای نمونه های مختلفی است که هر کدام از آنها می توانند در ساختار سیستم یک دوربین مدار بسته حضور داشته باشند. بر اساس نظرهای کارشناسی شده بهترین کابل کواکسیال برای دوربین نمونه RG59 آن است. این سازه دارای طول و قطر مناسبی است. به همین سبب کار کردن با آن آسان است. شما می توانید این نوع کابل و سایر کابل هایی که در طول این محتوا به آنها اشاره کردیم را از مجموعه بزرگ آراف خریداری کنید.
 
۴۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تحویل سریع

پشتیبانی 24 ساعته

ضمانت اصل بودن کالا

تعویض 7روزه

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

واردات، تهیه و توزیع انواع کابل و کانکتورهای مخابراتی RF، با بهترین کیفیت از معتبرترین کمپانی های جهان در کمترین زمان و با بهترین قیمت

فروشگاه آر اف با فراهم آوردن مجموعه ای از قطعات الکترونیک و انواع کابل و کانکتور توانسته به مقدار زیادی از نیازهای داخلی پاسخ دهد.
 
 
samandehi