نحوه کار تستر کابل ‌کواکسیال و معرفی بهترین آن

نحوه کار تستر کابل ‌کواکسیال و معرفی بهترین آن

تستر کابل ‌کواکسیال 

به طور کلی زمانی که پروژه یا ساختار سیستم شما با کمک کابل های کواکسیال تکمیل شد کم کم نیاز به تهیه تستر در آنها ایجاد می شود. تستر دستگاهی است که می تواند کابل کشی کواکسیال را در طی فواصل زمانی مختلف مورد سنجش قرار داده و این گونه شما را از صحت کارکردی دستگاه مطلع کند. زمانی که چنین سازه‌ ای را در اختیار داشته باشید می توانید قبل از اتصال دادن مودم به کابل ها از سلامت کارکرد کابل و پریز خود مطمئن شوید. عدم توجه به این قاعده می تواند موجب خرابی کابل یا سیستم شما شود.

نحوه عملکرد تستر کابل کواکسیال 

بر اساس یک بررسی جانانه به این نتیجه رسیده ایم که با وارد شدن سیگنال به هسته‌ ی مسی یک کابل کواکسیال میدان مغناطیسی بزرگی به وجود می آید. با اعمال تستر شبکه به کابل الکترون ها به صورت جفت و بر اساس یک خط پیش فرض بر روی دیگری القا شده و در آخر پارامتری به نام افت خط به وجود می آید. با کمک رویداد ایجاد شده می توان اختلالات احتمالی یک کابل را شناسایی کرد.
یک تستر کابل کواکسیال اصولا برای انجام چنین پروسه ای از درصد مشخصی ولتاژ استفاده می کند. این شیوه اگرچه معمول است اما تنها می تواند اتصال یا عدم اتصال کابل یا پریز شما را شناسایی کند و در تشخیص فعال بودن یا نبودن اینترنت در کواکسیال عاجز است. این مسائل در حالی ذکر می شوند که وجود تستر کابل کواکسیال برای ایجاد سیگنال های مختلف ضروری تلقی می شود. سیگنال های اینترنتی، HDTV رادیویی و غیره از جمله این عناصر هستند. به دلیل کارایی گسترده این کابل انواع کابل کواکسیال را در استفاده های صنعتی و خانگی مشاهده  می کنید. در چنین شرایطی وجود یک تستر برای تشخیص مشکلات احتمالی و برطرف کردن آنها ضروری است.
یک تستر کابل کواکسیال چه ویژگی هایی را باید در خود داشته باشد؟
مقاومت الکتریکی اولین ویژگی مهمی است که باید در ساختار چنین محصولی وجود داشته باشد. یک کابل کواکسیال ممکن است دارای درجه امپدانس متغیری باشد. این مقدار معمولا بین 50 الی 92 اهم است. در برخی موارد ممکن است درباره مقدار اهم خطوط مورد آزمایش خود مطمئن نباشید. در این حالت مقدار امپدانس اندک برای فرستنده های رادیویی، و درصد بالا تر اهم متعلق به تلویزیون های HD است. البه این مقدار در اکثر کابل ها از 75 اهم بیشتر نمی شود. اگر قرار است اجزایی را آزمایش کنید که از مقدار اهم آنها اطلاعی ندارید به احتمال زیاد یک تستر کابل 75 اهمی می تواند برایتان مفید باشد.
دومین مشخصه مهم در یک تستر سهولت استفاده از آن است. چنین سازه ای نباید به گونه ای طراحی شده باشد که برای تشخیص سلامت کابل شخص مجبور که پشت سر گذاشتن فرایند پیچیده ای نباشد. بسیاری از تستر های این کابل سادگی عملکرد شان به اندازه اتصال به کابل و فشردن یک دکمه است. البته این قاعده با توجه به سطح تکنولوژی تستر در دسترس شما ممکن است دچار تِغییراتی شود.
تستر های مختلف دارای مشخصه‌ های ساختاری متفاوتی هستند که یکی از مهم ترین آنها مقدار طولی است که می توانند در یک کابل بررسی کنند. برخی ابزار های این حوزه به قدری قدرتمند هستند که می توانند کابل هایی با طول 5000 اینچ را مورد بررسی قرار دهند. اما سوالی که پیش می آید آن است که تهیه چنین تستری چقدر برای کسب و کار شما ضروری است؟ واقعیت آن است که اگر نیازی به سنجیدن کابل هایی با طول بیش از یک مایل ندارید بهتر است با خرید یک تستر معمولی درصد قابل توجهی از هزینه های خود را کاهش دهید.

 

تستر کابل ‌کواکسیال

بهترین تستر کابل کواکسیال کدام است؟

تستر های مختلفی در بازار های مصرف وجود دارند که هر کدامشان مزایا و معایب خاصی را به خود اختصاص می دهند در این میان دو ابزار DSS-01 و کواکس کلاین تولز به نسبت سایرین برتری دارند. تستر کابل کواکسیال DSS-01 برای شناسایی محدوده خاصی از ارائه دهندگان سیگنال های اینترنتی و استفاده کنندگان آن طراحی شده است. 
به همین خاطر است که آزمایشات و نتایجی که با این تستر بدست می آیند بسیار دقیق هستند. برای استفاده از آن کافی است تستر را به کابل وصل کرده و دکمه آغاز را فشار دهید. با این کار اطلاعات بررسی شده در کمتر از 10 ثانیه بدست می آیند‌. اگر چراغ ال ای دی سازه سبز شود یعنی یک سیگنال معتبر تشخیص داده شده است. اما اگر به رنگ قرمز در بیاید بدین معناست که هیچ سیگنالی وجود ندارد.
تستر کواکس کلاین تولز هم سازه ای است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. 
این دستگاه به طور اختصاصی برای تداوم اتصال کابل های کواکسیال طراحی و تولید شده است. این اقلام به شما کمک می‌کنند موقعیت مکانی کابل ها را بررسی کرده و به خطوط آنها دسترسی داشته یاشید‌. مهندسان برای تسهیل انجام چند آزمایش به واسطه این سازه از نوعی کد رنگی استفاده می کنند. با این وجود این نوع از تستر کابل کواکسیال نیز مانند نمونه قبلی برای آسان تر کردن نحوه کار خود از دکمه استفاده می کند.
آر اف کمپانی می تواند بهترین تستر های این حوزه را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه کند. تستر های این مجموعه دارای ضمانت قیمت و ‌کیفیت هستند. شما می توانید با تماس گرفتن با کارشناسان این فروشگاه از پشتیبانی رایگان بهره مند شوید. در نهایت سفارش شما به طور غیر حضوری ثبت خواهد شد.
 

کلام پایانی 

کابل کواکسیال یکی از پر استفاده ترین کابل های موجود در بازار است. سلامت کارکرد این اجزا بسیار مهم است چرا که در غیر این صورت باید منتظر خرابی کابل ها یا سازه مرتبط با آن باشید. تستر کابل کواکسیال وسیله ای است که کابل را به طور مداوم آزمایش کرده و اپراتور را از صحت یا عدم صحت کارایی کابل مطلع می کند. برای خرید بهترین تستر کابل کواکسیال می توانید به فروشگاه آر اف مراجعه کنید.
 
۱۸۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تحویل سریع

پشتیبانی 24 ساعته

ضمانت اصل بودن کالا

تعویض 7روزه

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

واردات، تهیه و توزیع انواع کابل و کانکتورهای مخابراتی RF، با بهترین کیفیت از معتبرترین کمپانی های جهان در کمترین زمان و با بهترین قیمت

فروشگاه آر اف با فراهم آوردن مجموعه ای از قطعات الکترونیک و انواع کابل و کانکتور توانسته به مقدار زیادی از نیازهای داخلی پاسخ دهد.
 
 
samandehi