بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره

بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره

بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره

تلویزیون سازه ای است که می‌ تواند کلیه اعضای خانواده را با هر سن و سالی به خود جذب کند. این دستگاه خانگی جمع گسترده ای از سیگنال‌ ها را برای عموم افراد قابل دیدن و شنیدن می کند. اینکه شما به عنوان یک استفاده کننده بتوانید به کلیه سیگنال ها یا همان شبکه ها دسترسی داشته باشید امری عادی است. این حالت تا زمانی طبیعی است که یکی از کابل های سیم کشی تلویزیون شما دچار اختلال شود. در این حالت اهمیت وجود کابل کواکسیال برای ماهواره بیش از پیش خودنمایی می کند.
کابل کواکسیال مخصوص ماهواره ابزاری است که سیگنال‌های مختلف را به داده های تصویری و صوتی تبدیل می‌کند. این قطعه می تواند سیگنال های شما را به یک منبع اطلاعاتی ارزشمند تبدیل کرده و تلویزیون یا ماهواره شما را در بهترین حالت ممکن نگه دارد. در برخی مواقع ممکن است تلویزیون یا ماهواره شما دچار اختلالاتی شود. مثلا سیگنال دهی آن ضعیف شود و صدا و تصویر با نویز هایی رو به رو شود. 
در این شرایط احتمال دارد مشکل ایجاد شده از سمت کابل های نامناسب، شرایط آب و هوایی نا به سامان یا وجود سیگنال های مزاحم باشد. این مشکلات در حالی ذکر می شوند که تهیه یک کابل کواکسیال مناسب می تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر حل این معضل داشته باشد. در ادامه این محتوا به بررسی بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره می پردازیم.

آیا کابل کواکسیال با ماهواره سازگار است؟

کابل های کواکسیال دارای برخی ویژگی های مثبت هستند به عنوان مثال قدرت سیگنال دهی آنها در طول زمان کاهش پیدا نمی کند. انتقال صدا و تصویر با کیفیت بالا و بدون نویز نیز مزیتی است که نمی توان از آن چشم‌ پوشی ‌کرد. محافظت از داده ها در برابر سیگنال های مهاجم نیز از جمله مشخصات بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره است.
این سازه از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هسته، عایق پلاستیکی، سپر و فلز پوشش دهنده از جمله این موارد هستند. هسته این کابل ممکن است از جنس مس، آلومینیوم، نقره یا آلیاژهای مختلف باشد. از میان اسامی نام برده نوع مسی این هسته ها کیفیت بالا تری را به خود اختصاص می دهد. این اقلام می توانند فرکانسی قریب بر 300 مگاهرتز را پشتیبانی کرده و با سیستم های آنالوگ و دیجیتال سازگار شوند. 

 

بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره

 

کدام کابل کواکسیال برای ماهواره مناسب است؟

واضح است که هر کابلی را نمی توان به تلویزیون یا ماهواره اتصال داد چرا که بهترین کابل برای ماهواره باید قدرت انتقال سیگنال‌ و فرکانس را داشته باشد و به عبارتی ساده تر در دسته بندی کابل های آنتن قرار بگیرد. حال سازه ای لقب بهترین را از آن خود می کند که برخی مشخصات وابسته به ضخامت، محدوده جریان و مقاومت و غیره را در خود داشته باشد. در اولین گام باید به مقدار امپدانس یا اهم سازه توجه کنید. کابل در دسترس شما باید مخصوص تلویزیون یا ماهواره باشد حداقل 75 اهم امپدانس داشته باشد. لازم به ذکر است که قطر مناسب این کابل ها حداکثر 22 AWG است. تنها در این حالت است که داده ها با کیفیت بالا جا به جا می شوند.
نکته دیگری که برای یافتن بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره باید به آن دقت کنید میزان انعطاف سیم است.‌ این اقلام باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند و درصد افت سیگنال آنها در طول زمان اند‌ک باشد. عوامل مختلفی در کاهش یا افزایش سرعت افت سیگنال کابل موثر اند که محل قرارگیری آنتن، تنظیمات آنتن، مدت زمان استفاده از سازه و کیفیت کابل از جمله این عوامل هستند.
با کمی تحقیق به این نتیجه رسیده ایم که بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره نوع RG11 و RG6 آن است. هسته داخلی آنها از مس تشکیل شده که این ویژگی آنها را برای استفاده های خانگی سازگار تر می کند. اگر تلویزیون در دسترس شما نوع آنالوگ یا قدیمی است بهتر است از کابل RG59 برای انتقال داده هایتان استفاده کنید. البته این اقلام کم و بیش در ساختار دوربین های مدار بسته نیز حضور دارند.‌ هسته این گونه کابل ها از مس، روکش مس یا آلومینیوم تشکیل شده است.

مزایای کابل کواکسیال برای ماهواره 

این کابل دارای مزیت های بسیاری است. به همین خاطر است که آمار استفاده از آن بسیار بالا است. البته این مزیت به کیفیت ساختاری کابل شما نیز بستگی دارد. چرا که کلیه کابل های کواکسیال موجود در بازار دارای کیفیت یکسان یا بالایی نیستند. تنها در صورتی می توانید کابل اورجینال و با کیفیتی را تهیه کنید که فروشگاه ارجاعی شما دارای اعتبار زیادی باشد. 
آر اف کمپانی مثال بارزی از یک فروشگاه مورد اطمینان است. این واحد تجاری می توانید انواع کابل کواکسیال را با قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر به شما ارائه کند. برای ارتباط گیری با این مجموعه می توانید از دو طریق ارجاع به صفحه فروش محصول یا تماس گرفتن با کارشناسان آر اف کمپانی اقدام کنید. بی شک کابل آنتنی که از این فروشگاه خریداری شود دارای برخی مزیت ها است. در ادامه آنها را ذکر می‌کنیم.
  • عدم افت سیگنال در طی زمان
  • پهنای باند بالا
  • امکان اتصال به سیستم دیجیتال یا آنالوگ 
  • کاهش نویز 
  • حذف سیگنال های مهاجم
  • عمر و دوام بالا

 


بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره

معایب کابل کواکسیال برای ماهواره

با وجود اینکه این کابل برای تکمیل سیستم یک ماهواره بهترین است،‌ معایبی در ساختار آن وجود دارد که نمیتوان آنها را نادیده گرفت. اولین عیب آن هزینه نسبتا بالای کابل است. کابل های به هم تابیده اگرچه کیفیت کمتری دارند اما قیمت آنها مناسب تر است. نصب پیچیده آنها نیز معضلی برای صاحبان ماهواره به حساب می آید.
ناگفته نماند که شما نمی توانید کابل ها را از تلویزیون به اندازه زیادی فاصله دهید. در واقع محدودیت در فاصله گرفتن از تلویزیون عیب دیگری است که به آن اشاره شده است. در نهایت آخرین ویژگی منفی این است که شما برای نصب این اجزا به انشعابات خاصی به نام کانکتور نیازمندید. در این حالت مدت زمان نصب و هزینه افزایش پیدا می کند.
 

کلام پایانی 

بهترین کابل کواکسیال برای ماهواره باید برخی ویژگی ها را در خود داشته باشد.‌ عمر بالا، مقاومت در برابر نویز، محافظت از داده ها در برابر سیگنال های مهاجم و انعطاف پذیری از جمله ویژگی های آن است. کابل RG6، RG11، و RG59 بهترین نمونه هایی است که می توانید با کمک آنها صدا و تصویر را به تلویزیون خود برگردانید. کلیه اجزای نام برده در فروشگاه بزرگ آر اف موجود و قابل خریداری هستند.
 
۴۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

تحویل سریع

پشتیبانی 24 ساعته

ضمانت اصل بودن کالا

تعویض 7روزه

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

واردات، تهیه و توزیع انواع کابل و کانکتورهای مخابراتی RF، با بهترین کیفیت از معتبرترین کمپانی های جهان در کمترین زمان و با بهترین قیمت

فروشگاه آر اف با فراهم آوردن مجموعه ای از قطعات الکترونیک و انواع کابل و کانکتور توانسته به مقدار زیادی از نیازهای داخلی پاسخ دهد.
 
 
samandehi